Przed wczoraj, gdy siędziałem w pokoju "zapukał" w okno do mnie gołąb. Gdy otworzyłem na szerokośc okno nie odleciał, nie bał się. Wszedł do środka pokoju. Na samym początku chciałem tylko go nakarmić i napoić, a przy okazji pokazać bratu. Trzymałem go do wieczora i chiałem go wypuścić. Otworzyłem na szerokośc okno, niestety nie chciał odlecieć. Postanowiłem go wypuścic na następny dzień. Gdy tylko się obudziłem wyszedłem z nim na balkon podrzuciłem go do góry, uniósł się tylko i wylądował mi na ramieniu. Chyba się do mnie przywiązał. Nie znam się na gołebiach, ale znalazłem spis wszystkich ras gołebi i przy 3h poszukiwań znalazłem. Jest to Szek Polski. Wydaje mi się po budowie że to samiczka. Jest biała z czarno-szarymi kropkami na głowie oraz zakończonymi czarnymi piórami na skrzydełkach. Ptak jest ożywiony. Je, pije,a w nocy chrapie. Nie wiem co mam zrobić? czy wynieśc go na dwór i wypuścić na siłe, czy go zostawić? Jak już wspomniałem nie znam się na gołebiach. Mój brat chce go zatrzymać, ale nie zabardzo wiem czy takie zwierzeta się szczepi, czy potrzebują dużej powierzchni do latania czy wystarczy pokój ok. 20m2 czy można je trzymać w klatkach jak tak to jaką ma mieć wielkość? Daje mu do jedzenia: ryż, oraz różne ziarna.
Gołebica(?) jest naprawde piękna, tylko że jak zapewne każdy wie, dużo robi "kup".
Heh zawsze myślałem że tylko bocian stoi na jednej nodze, ale ten gołąb też stoi. I tak co 4-5h tak jakby się rozciąga. Śmiesznie to wygląda.
Nr. oddziału: 0175 Pomógł: 2 razy Wiek: 97 Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 212 Otrzymał 12 piw(a) Skąd: Woj. Świętokrzyskie
Wysłany: 10 Wrzesień 11, 14:06