Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: odpowiedz., pare, prosze, pytan

Mam parę pytań - Proszę o odpowiedź.
Autor Wiadomość
Puchatego Kotka

Wysłany: 29 Wrzesień 11, 21:00   Mam parę pytań - Proszę o odpowiedź.

Witam jestem początkujący i mam 3 zaobrączkowane młode z rodowodami gołębie już je puszczałem na oblot a planuję na wiosne zakupić 20 młodych mam parę pytań . :
Pytanie 1 : Kiedy i z czym i jak podawać MMKĘ czyli glinkę kto jak woli .
Pytanie 2 : Jak parować gołębie? na początku miałem parkę gołębi białych gdy znalazłem 3 gołębia (to był samiec ) gdy dałem go do gołębnika ten biały samczyk zaczął go atakować .
szybko go oddałem do kolegi gołębiarza .Czy to znaczy ,że te 2 białe to już parka ?
Pytanie 3 :Jakie jeszcze dodadkowe rzeczy kupić gołąbką ? Niedawno kupiłem :
Herbatkę , i Preparat dla gołębi na prychanie na drogi oodechowe oczywiście MMKę i nie wiem jak ją podawać kolega mówił że on sypie normalnie a one same jedzą. Ja w to nie wierze . :) Więc proszę o odpowiedź .

JESTEM NOWY NA FORUM :)
Postaw piwo autorowi tego posta

adam5501 

Nr. oddziału: 076
Otrzymał 5 piw(a)

Wysłany: 30 Wrzesień 11, 20:48   

Mmki + grity podajesz w gritowniku ;ha

gritownik

Mogą stać ja wymieniam mmka raz w tygodniu.
Jak parować można pozostawić same się poparują albo wedle uznania hodowcy.

lotny177b 

Otrzymał 24 piw(a)
Diamenty: 30

Sredny medal (Ilość: 1)
Wysłany: 1 Październik 11, 08:41   

Przedewszystkim kup dobrą karmę,to podstawa.No ja bym jeszcze cos do zakwaszania wody.Mozna tez mieć pod reka witamine B.cO DO MMKI I PAROWANIA KOLEGA WYZEJ JUZ NAPISAŁ

Puchatego Kotka

Wysłany: 1 Październik 11, 16:10   

Ale jak mmkę podawać chodzi o to że sam proszek mam sypać do grytownika ?
Bo niektórzy podają z karmą zmieszaną

messi1996 

Otrzymał 12 piw(a)
Diamenty: 2

Wysłany: 2 Październik 11, 09:48   

Puchatego Kotka, tak ten czerwony proszek wsypujesz do grytownika i gołębie jedzą.

Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Puchatego Kotka
Hodowca0388