Dzisiaj rano znalazłam gołębia leżącego pod drzewem. Myślałam że nie żyje, a jednak... Miał okropną ranę na głowie, praktycznie cała skóra z głowy była zerwana. Mimo tego ptaszek bardzo dzielnie się bronił, podziobał mnie, po "walce" jednak udało mi się włożyć go do pudła. Pojechaliśmy do lecznicy, weterynarze z trudem zszyli ranę (najpierw była mowa o tym że rany nie da się zszyć, była tak duża), mały dostał antybiotyk. Jutro jeszcze jedziemy na oględziny i na antybiotyk.
Niestety ja u siebie nie mogę go trzymać. Mieszkam w blokach, mam 3 koty i 2 psy. Moja Frotka chce go rozszarpać. Szukam kogoś kto umiałby się takim gołąbkiem zająć - wymaga karmienia co 2-3 godz. Później pewnie też nie będzie nadawał się do wypuszczenia na wolność, ale to się okaże. Ja nie mam w ogóle doświadczenia z ptakami...
Pomocy...
Gołąbek żyje, ale nie chce jeść. Próbowaliśmy wpychać mu na siłę, ale z marnym skutkiem... Zjadł bardzo mało. Wodę pije chętnie. Pan u którego gołąbek przebywa (do siebie nie mogłam go wziąć, bo moje zwierzaki zrobiłyby mu krzywdę) pojechał z nim właśnie na antybiotyk i oględziny. Zobaczymy co wetka powie.
[ Dodano: 10 Lipiec 10, 10:51 ]
Już po wizycie w lecznicy.
Mały dostał antybiotyk. Nasza wspaniała wetka zaproponowała że weźmie go na tydzień, bo my teraz wyjeżdżamy i nie mieliśmy co z nim zrobić.
Przez ten tydzień popatrzy swoim fachowym okiem na małego i zobaczymy co będzie dalej.
I szukamy nadal hodowcy który przygarnął by gołąbka, jeśli nie będzie możliwe wypuszczenia go na wolność (ma skaleczone oko i nie widzi na nie, na drugie chyba na szczęście widzi).
Pomógł: 6 razy Wiek: 17 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 579 Otrzymał 25 piw(a)
Wysłany: 10 Lipiec 10, 12:05
Oj to dobrze, teraz ten gołąb jak sobie da rade będzie pupilkiem jak go tak każdy oswaja, powinien się wykaraskać z tego, a z wypuszczeniem to nie będzie realne bo jak na oko nie widzi to będzie mu trudno prędzej zginie przez jastrzębia